
O PASIUNE AUTENTICĂ
De peste 2 decenii am investit suflet și pasiune autentică în tot ceea ce facem. Am căutat să inspirăm starea de bine în tot ceea ce facem. Realizăm acest lucru prin produsele noastre de calitate superioară, create cu mare atenție la detalii. Este o pasiune comună care împinge constant la inovație și este datoria noastră să ne imaginăm și să testăm continuu noi orizonturi.
Fie că ne alegi pentru gusturi unice sau pentru parteneriatul de succes pe care l-am construit împreună, vreau să îți mulțumesc și să te asigur că vom continua să îți îndeplinim și depășim toate nevoile și așteptările. Vom face asta respectând standardele care ne-au ajutat să ne plasăm printre liderii acestei piețe.
Al vostru, Amir Krenzia. Fondator Alka

Istoricul Alka Group
Parcursul nostru
Pornită ca o afacere de familie, Alka își deschide prima fabrică în România și pornește la drum cu o echipă de 23 de oameni. În 1994, lansează Gold Mocca, primul brand local de cafea, marcând intrarea oficială pe piața cafelei. Urmează o perioadă de diversificare accelerată: în 1997 intră în categoria de snacks dulci cu napolitanele Alka Wafers, iar în 1998 lansează brandul Nutline, care devine rapid numărul 1 în categoria semințelor și fructelor uscate.

1994 – 2000
Prima fabrică Alka; lansare Gold Mocca, primul brand local de cafea.
Intrare în categoria snacks dulci: Alka Wafers (napolitane).
Lansare Nutline, devine rapid nr. 1 la semințe & fructe uscate.
2000-2005
Lansare Espresso Bar (extindere în cafea).
Start producție biscuiți: Dr. Krantz.
Rebranding napolitane: Alfers devine noul brand.


2006 – 2010
Lansare Prăjitura Casei (prăjituri).
Lansare Stretto (cafea de specialitate)
Vânzarea Nutline către Intersnack
2013 – 2019
Intrare în snacks sărate cu Toortitzi.
Lansare internațională Elephant (40+ țări)
Noua fabrică Ploiești (fonduri UE); ~850 angajați.


2019
Revenire în fructe uscate:
Semințele Alka (ambalaj unic).
Povestea noastra continua cu tine!
2021
În 2021, brandul „Meteoritzi” a fost introdus, oferind covrigei cu arome unice, iar produsul a devenit rapid un favorit al tinerelor consumatoare.


2023
În 2023, Prăjitura Casei a beneficiat de un rebranding având acum o gamă „flavor-driven”
2024
În 2024, Alka a lansat „Biscuiții EGO”, un produs premium cu trei straturi de biscuiți crocanți și două straturi de cremă, disponibile în arome inovatoare (ciocolată și frișcă cu lămâie)
